I. Termék visszaküldés és visszatérítés Elállás esetén
Elállás
Kipróbálta, de nem tetszik? Semmi baj! Amennyiben magánszemélyként vásárolt webáruházunkban, abban az esetben mint ügyfél (fogyasztó, végfelhasználó) lehetősége van a kézbesítést követő 14 naptári napon belül elállni a vásárlástól.
Ez azt jelenti, hogy a megvásárolt terméket kipróbálhatja, és ha nem nyerte el a tetszését, akkor az átvételt követő 14 napon belül jelezheti ezt felénk és visszaküldheti számunkra. Mi pedig visszaadjuk a termék árát.
A jogszabály által biztosított elállási joggal az online áruházunkban leadott rendelések esetén élhet, tehát bolti vásárlás esetén sajnos nem tudjuk ezt a jogot biztosítani.
Fontos tudnia, hogy a terméket csak kipróbálás erejéig használhatja, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből.
Az elállás feltételeiről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.
Az elállás menete:
1. Töltse ki a megrendelés visszaigazolásáról kapott e-mailben mellékelt elállási nyilatkozatunkat, és juttasa vissza hozzánk a rendeles@masterful.hu email címre.
2. Gondosan rakja vissza az eredeti dobozába a terméket minden tartozékával együtt. Annak érdekében, hogy se a termék, se pedig a gyári csomagolás ne sérüljön, kérjük, csomagolja be az eredeti dobozt egy másik dobozba, használjon térkitöltőt vagy fóliát. Kérjük, hogy vigyázzon az eredeti csomagolásra: ne szakítsa el, ne firkálja össze, ne ragasszon rá semmit. Legyen olyan, amilyennek Ön is szeretné, ha újra megvásárolná. Amennyiben törékeny terméket szeretne visszajuttatni hozzánk, kérjük ezt jelölje a csomagoláson is.
3. Adja át a lezárt csomagot a futárnak (ha futárt rendelt), vagy hozza be üzletünkbe személyesen, vagy adja fel az Önnek megfelelő módon.
Visszaküldési címünk: Masterful Kft. 4030 Debrecen, Sebes utca 27.
A csomagra kérjük írja rá eredeti megrendelés számot, vagy a rendeléshez készült számla sorszámát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a visszajuttatásról Önnek, a saját költségén kell gondoskodnia.
A termék(ek) utánvéttel nem küldhető(k) vissza, utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni. Postán maradó, vagy csomagpontra visszaküldött küldeményeket szintén nem tudunk átvenni, a küldeményt közvetlenül a megadott visszaküldési címre kell juttatni.
Visszatérítés:
1. A csomag visszaérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk a vételárat.
2. A visszatérítés módja:
Bankkártyás fizetés esetén: a vásárlásnál használt bankkártyára
Előre utalás esetén: arra a számlára, amelyről a bejövő utalás érkezett
Utánvét esetén: minden esetben írásban (e-mail) kérjük megadni a kedvezményezett nevét és bankszámlaszámát. Telefonon keresztül nem tudjuk rögzíteni a visszautalási adatokat.
II. Termék visszaküldés és visszatérítés egyéb esetekben
Termék visszaküldés elállás nélkül
1. Amennyiben nem magánszemélyként vásárolt, vagy a 14 napos elállási időn túl szeretné visszaküldeni a terméke(ke)t, kérjük minden esetben vegye fel a kapcsolatot írásban (e-mail) ügyfélszolgálatunkkal. Megkeresésére igyekszünk minnél hamarabb, de legfeljebb 15 napon belül reagálni. Ilyen esetben már használatba vett és a használat jeleit mutató terméket nem tudunk visszavenni, csak sérülésmentes, bontatlan csomagolású, vagy az eredeti gyári csomagolásába visszazárható termékeket.
2. A vásárlást követő 30 napon túl, vagy bizonyos ritkán keresett, illetve rendelésre tartott termékek esetén nem tudjuk automatikusan garantálni a termék visszavételét.
3. Amennyiben ügyfélszolgálatunk írásban jóváhagyja a termék visszaküldését, arról Önnek, a saját költségén kell gondoskodnia. Adja át a lezárt csomagot a futárnak (ha futárt rendelt), vagy hozza be üzletünkbe személyesen, vagy adja fel az Önnek megfelelő módon.
Visszaküldési címünk: Masterful Kft. 4030 Debrecen, Sebes utca 27.
A csomagra kérjük írja rá az eredeti megrendelés számot, vagy a rendeléshez készült számla sorszámát.
A termék(ek) utánvéttel nem küldhető(k) vissza, utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni. Postán maradó, vagy csomagpontra visszaküldött küldeményeket szintén nem tudunk átvenni, a küldeményt közvetlenül a megadott visszaküldési címre kell juttatni.
4. Az elállás körén kívül eső visszaküldés esetén a terméket elsősorban más termékre tudjuk cserélni. A cseretermék elküldését szállítási költség terhelheti, amennyiben a csomag értéke (a cseretermék értékét figyelmen kívül hagyva) nem haladja meg az ingyenes szállításhoz szükséges összeget.
5. A visszatérítés módja:
Bankkártyás fizetés esetén: a vásárlásnál használt bankkártyára
Előre utalás esetén: arra a számlára, amelyről a bejövő utalás érkezett
Utánvét esetén: minden esetben írásban (e-mail) kérjük megadni a kedvezményezett nevét és bankszámlaszámát. Telefonon keresztül nem tudjuk rögzíteni a visszautalási adatokat.
Hibás termék visszaküldése, cseréje
1. Amennyiben a kapott terméken a jótállási/garancia időn belül valamilyen termékhiba miatt vissza szeretné küldeni, kérjük vegye fel e-mailben a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal amiben leírja a hiba/probléma jellegét és lehetőség szerint képet is csatol róla.
Amennyiben Ügyfélszolgálatunk írásban jóváhagyja a termék visszaküldését, arról Önnek, a saját költségén kell gondoskodnia. Adja át a lezárt csomagot a futárnak (ha futárt rendelt), vagy hozza be üzletünkbe személyesen. A hibás termék visszaküldésével felmerült és igazolt postaköltséget a reklamáció lezárásakor természetesen visszatérítjük Önnek.
Visszaküldési címünk: Masterful Kft. 4030 Debrecen, Sebes utca 27.
A csomagra kérjük írja rá az eredeti megrendelés számot, vagy a rendeléshez készült számla sorszámát.
A termék(ek) utánvéttel nem küldhető(k) vissza, utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni. Postán maradó, vagy csomagpontra visszaküldött küldeményeket szintén nem tudunk átvenni, a küldeményt közvetlenül a megadott visszaküldési címre kell juttatni.
Hibás termék esetén törekszünk a termék 15 napon belüli javítására/cseréjére. Ha a kijavítás/kicserélés időtartama meghaladja a 15 napot, akkor tájékoztatjuk ennek várható időtartamáról. Ha Ön mégsem kér cserét, vagy a termék nem javítható, a vételárat és a visszaküldési költséget 5 munkanapon belül visszatérítjük Önnek.
A visszatérítés módja megegyezik a termék visszaküldésnél már ismertetettekkel.
2. Szállítási sérülésből eredő reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha azt átvételkor a futár jelenlétében megfelelően feljegyezték, dokumentálták (pl. a fuvarlevélen, vagy kárfelvételi jegyzőkönyv felvételével). Ennek hiányában a termék nem visszaküldhető, így ugyanis nem bizonyítható, hogy a csomagon a sérülés az átvétel előtt a szállítmányozónál, vagy már utána a címzettnél keletkezett.