Kategóriák
  • Újdonságok
  • Akciók
  • Papíráruk [957]
    •  
  • Írószerek [881]
    •  
  • Irodaszerek [542]
    •  
  • Iratrendezés [1081]
    •  
  • Irodatechnika [219]
    •  
  • Iskolaszerek [207]
    •  
  • Hobby-kreatív termékek [166]
    •  
  • Kapcsok, csipeszek, tűk [49]
    •  
  • Ragasztás, hibajavítás [118]
    •  
  • Csomagolástechnika [122]
    •  
  • Vizuáltechnika, prezentáció (vizuál táblák, kiegészítők) [201]
    •  
  • Higiéniai és Háztartási Cikkek [71]
    •  
  • Ajándéktárgyak [7]
    •  
  • Otthon, Kert és Autó [9]
    •  
  • Elektronika [3]
    •  
Hírek
Szűrés
Gyártó
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Naptár
2021. Október
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Házhozszállítás

Visszaküldés és Visszatérítés

I. Termék visszaküldés és visszatérítés Elállás esetén

Elállás
Kipróbálta, de nem tetszik? Semmi baj! Amennyiben magánszemélyként vásárolt webáruházunkban, abban az esetben mint ügyfél (fogyasztó, végfelhasználó) lehetősége van a kézbesítést követő 14 naptári napon belül elállni a vásárlástól.

Ez azt jelenti, hogy a megvásárolt terméket kipróbálhatja, és ha nem nyerte el a tetszését, akkor az átvételt követő 14 napon belül jelezheti ezt felénk és visszaküldheti számunkra. Mi pedig visszaadjuk a termék árát.

A jogszabály által biztosított elállási joggal az online áruházunkban leadott rendelések esetén élhet, tehát bolti vásárlás esetén sajnos nem tudjuk ezt a jogot biztosítani.

Fontos tudnia, hogy a terméket csak kipróbálás erejéig használhatja, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből.

Az elállás feltételeiről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.

Az elállás menete:

1. Töltse ki a megrendelés visszaigazolásáról kapott e-mailben mellékelt elállási nyilatkozatunkat, és juttasa vissza hozzánk a rendeles@masterful.hu email címre.

2. Gondosan rakja vissza az eredeti dobozába a terméket minden tartozékával együtt. Annak érdekében, hogy se a termék, se pedig a gyári csomagolás ne sérüljön, kérjük, csomagolja be az eredeti dobozt egy másik dobozba, használjon térkitöltőt vagy fóliát. Kérjük, hogy vigyázzon az eredeti csomagolásra: ne szakítsa el, ne firkálja össze, ne ragasszon rá semmit. Legyen olyan, amilyennek Ön is szeretné, ha újra megvásárolná. Amennyiben törékeny terméket szeretne visszajuttatni hozzánk, kérjük ezt jelölje a csomagoláson is.

3. Adja át a lezárt csomagot a futárnak (ha futárt rendelt), vagy hozza be üzletünkbe személyesen, vagy adja fel az Önnek megfelelő módon.
Visszaküldési címünk: Masterful Kft. 4030 Debrecen, Sebes utca 27.
A csomagra kérjük írja rá eredeti megrendelés számot, vagy a rendeléshez készült számla sorszámát.

Az elállási jog gyakorlása esetén a visszajuttatásról Önnek, a saját költségén kell gondoskodnia.

A termék(ek) utánvéttel nem küldhető(k) vissza, utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni. Postán maradó, vagy csomagpontra visszaküldött küldeményeket szintén nem tudunk átvenni, a küldeményt közvetlenül a megadott visszaküldési címre kell juttatni.

Visszatérítés:

1. A csomag visszaérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk a vételárat.

2. A visszatérítés módja:

Bankkártyás fizetés esetén: a vásárlásnál használt bankkártyára

Előre utalás esetén: arra a számlára, amelyről a bejövő utalás érkezett

Utánvét esetén: minden esetben írásban (e-mail) kérjük megadni a kedvezményezett nevét és bankszámlaszámát. Telefonon keresztül nem tudjuk rögzíteni a visszautalási adatokat.

II. Termék visszaküldés és visszatérítés egyéb esetekben

Termék visszaküldés elállás nélkül

1. Amennyiben nem magánszemélyként vásárolt, vagy a 14 napos elállási időn túl szeretné visszaküldeni a terméke(ke)t, kérjük minden esetben vegye fel a kapcsolatot írásban (e-mail) ügyfélszolgálatunkkal. Megkeresésére igyekszünk minnél hamarabb, de legfeljebb 15 napon belül reagálni. Ilyen esetben már használatba vett és a használat jeleit mutató terméket nem tudunk visszavenni, csak sérülésmentes, bontatlan csomagolású, vagy az eredeti gyári csomagolásába visszazárható termékeket.

2. A vásárlást követő 30 napon túl, vagy bizonyos ritkán keresett, illetve rendelésre tartott termékek esetén nem tudjuk automatikusan garantálni a termék visszavételét.

3. Amennyiben ügyfélszolgálatunk írásban jóváhagyja a termék visszaküldését, arról Önnek, a saját költségén kell gondoskodnia. Adja át a lezárt csomagot a futárnak (ha futárt rendelt), vagy hozza be üzletünkbe személyesen, vagy adja fel az Önnek megfelelő módon.
Visszaküldési címünk: Masterful Kft. 4030 Debrecen, Sebes utca 27.
A csomagra kérjük írja rá az eredeti megrendelés számot, vagy a rendeléshez készült számla sorszámát.

A termék(ek) utánvéttel nem küldhető(k) vissza, utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni. Postán maradó, vagy csomagpontra visszaküldött küldeményeket szintén nem tudunk átvenni, a küldeményt közvetlenül a megadott visszaküldési címre kell juttatni.

4. Az elállás körén kívül eső visszaküldés esetén a terméket elsősorban más termékre tudjuk cserélni. A cseretermék elküldését szállítási költség terhelheti, amennyiben a csomag értéke (a cseretermék értékét figyelmen kívül hagyva) nem haladja meg az ingyenes szállításhoz szükséges összeget.

5. A visszatérítés módja:

Bankkártyás fizetés esetén: a vásárlásnál használt bankkártyára

Előre utalás esetén: arra a számlára, amelyről a bejövő utalás érkezett

Utánvét esetén: minden esetben írásban (e-mail) kérjük megadni a kedvezményezett nevét és bankszámlaszámát. Telefonon keresztül nem tudjuk rögzíteni a visszautalási adatokat.

Hibás termék visszaküldése, cseréje

1. Amennyiben a kapott terméken a jótállási/garancia időn belül valamilyen termékhiba miatt vissza szeretné küldeni, kérjük vegye fel e-mailben a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal amiben leírja a hiba/probléma jellegét és lehetőség szerint képet is csatol róla.

Amennyiben Ügyfélszolgálatunk írásban jóváhagyja a termék visszaküldését, arról Önnek, a saját költségén kell gondoskodnia. Adja át a lezárt csomagot a futárnak (ha futárt rendelt), vagy hozza be üzletünkbe személyesen. A hibás termék visszaküldésével felmerült és igazolt postaköltséget a reklamáció lezárásakor természetesen visszatérítjük Önnek.
Visszaküldési címünk: Masterful Kft. 4030 Debrecen, Sebes utca 27.
A csomagra kérjük írja rá az eredeti megrendelés számot, vagy a rendeléshez készült számla sorszámát.

A termék(ek) utánvéttel nem küldhető(k) vissza, utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni. Postán maradó, vagy csomagpontra visszaküldött küldeményeket szintén nem tudunk átvenni, a küldeményt közvetlenül a megadott visszaküldési címre kell juttatni.

Hibás termék esetén törekszünk a termék 15 napon belüli javítására/cseréjére. Ha a kijavítás/kicserélés időtartama meghaladja a 15 napot, akkor tájékoztatjuk ennek várható időtartamáról. Ha Ön mégsem kér cserét, vagy a termék nem javítható, a vételárat és a visszaküldési költséget 5 munkanapon belül visszatérítjük Önnek.

A visszatérítés módja megegyezik a termék visszaküldésnél már ismertetettekkel.

2. Szállítási sérülésből eredő reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha azt átvételkor a futár jelenlétében megfelelően feljegyezték, dokumentálták (pl. a fuvarlevélen, vagy kárfelvételi jegyzőkönyv felvételével). Ennek hiányában a termék nem visszaküldhető, így ugyanis nem bizonyítható, hogy a csomagon a sérülés az átvétel előtt a szállítmányozónál, vagy már utána a címzettnél keletkezett.

 

Webáruház készítés